درباره کلینیک نوین

 

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری نوین به عنوان نخستین مرکز خصوصی درمان ناباروری در شرق کشور، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز نموده و تاکنون پذیرای مراجعین بی شماری از سراسر کشور بوده است. بعلاوه این مرکز با اخذ مجوز رسمی پذیرش بیماران بین الملل، یکی از مجموعه های فعال و شناخته شده در عرصه ی گردشگری سلامت می باشد که سالانه مراجعین زیادی از سایر کشورها دارد.

 

بخش های مرکز

 

آزمایشگاه ART (طبقه سوم)

آزمایشگاه ART شامل دو بخش جنین شناسی و اندرولوژی است. آزمایشگاه جنین شناسی‌ این مرکز دارای پیشرفته ترین تجهیزات انجام لقاح آزمایشگاهی است. در این آزمایشگاه با همکاری متخصصان جنین شناسی و کارشناسان با تجربه علوم آزمایشگاهی علاوه بر انجام عمل IVF و میکرواینجکشن امکان بررسی سلامت جنین پیش از لانه گزینی (PGS) و تعیین جنسیت و همچنین امکان انجماد و ذخیره بافت بیضه، اسپرم، تخمک و جنین نیز جهت استفاده زوجین در آینده وحفظ باروری زوجین با این روش وجود دارد. در این آزمایشگاه همچنین عمل هچینگ آزمایشگاهی به منظور افزایش شانس بارداری نیز انجام می گردد.

 

اتاق عمل (طبقه سوم)

اتاق های عمل این مرکز دارای کادری متخصص و مجرب می باشد و مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات جهت انجام عمل های لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، کورتاژ تشخیصی، بیوپسی بیضه، Micro TESE، واریکوسلکتومی، وازووازوستومی، پانکچر، ترانسفر جنین و سایر جراحی های مرتبط با درمان ناباروری می باشد.

 

ریکاوری (طبقه سوم)

اتاق ریکاوری شامل  تخت های مجهز به مانیتورینگ ، اکسیژن سانترال و ساکشن جهت مراقبت های بعد از عمل می باشد.

 

بخش بستری (طبقه دوم)

بخش های بستری مرکز درمان ناباروری نوین شامل دو بخش بستری می باشد؛

بخش بستری ۱ با استفاده از مدرن ترین تجهیزات رفاهی – پزشکی و کادری مجرب شامل پرستاران با تجربه جهت دادن ارائه خدمات به بیمارانی که تحت عمل بیهوشی قرار گرفته اند می باشد.

بخش بستری ۲ در فضایی بسیار آرام بخش جهت بستری موقت و دادن خدمات به بیمارانی که انتقال جنین داشته اند، می باشد. بخش بستری۲ در طبقه چهارم کلینیک واقع شده است.

لازم به ذکر است استیشن پرستاری نیز در وسط سالن بخش واقع شده است. به طوریکه این امکان را فراهم می کند که پرستاران مقیم این ایستگاه، کاملاً به اتاق های بیماران مسلط باشند.

 

واحد بیماران بین الملل (طبقه دوم)

واحد بیماران بین الملل (IPD) مرکز نوین وظیفه خدمت رسانی به بیماران خارجی در زمینه درمان ناباروری را بر عهده دارد. هماهنگی با واحد پذیرش جهت بستری بیمار، هماهنگی با پزشک IPD جهت ویزیت اولیه و تعیین پزشک معالج، هماهنگی با بخش بستری و اتاق عمل، هماهنگی با واحد ترخیص جهت برآورد هزینه درمان و تسویه حساب و در نهایت پیگیری درمان بیماران که از جمله وظایف کارشناسانِ واحد IPD است. مسئول پیگیری کلیه خدمات درمانی مرتبط با بیمار بستری شده از طریق دپارتمان بیماران بین‌الملل، به عهده‌ی پزشک IPD است. جهت ارائه سریع‌تر و با کیفیت‌تر خدمات به بیماران پذیرش شده از طریق دپارتمان بیماران بین الملل، ارائه خدمات به مراجعین این بخش، خارج از نوبت‌بندی معمول نیز صورت می‌گیرد.

بخش بستری و ویزیت پزشک واحد IPD در طبقه دوم مرکز و بخش پذیرش مراجعین آن در طبقه همکف می باشد.

 

بخش پذیرش کلینیک (طبقه اول)

مراجعین جهت انجام سونوگرافی یا ویزیت پزشک باید ابتدا در این بخش پذیرش شوند. در این بخش، پس از دریافت شماره پرونده ی فرد و انجام پروسه ی پذیرش، مراجع به اتاق ویزیت پزشک هدایت می شود.

 

اتاق ویزیت پزشک (طبقه اول)

اتاق ویزیت پزشک مجهز به دستگاه های سونوگرافی پیشرفته است تا بنا بر شرایط و صلاحدید پزشک در هنگام ویزیت، امکان بررسی شرایط بیمار با این دستگاه های سونوگرافی فراهم باشد. این قسمت دارای یک بخش انتظار است که در آن ابتدا شرح حال، سوابق درمانی و جواب آزمایشات بیمار بررسی شده و پس از تکمیل پرونده، بیمار به داخل اتاق پزشک هدایت می شود.

 

اتاق سونوگرافی (طبقه اول)

اتاق سونوگرافی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های سونوگرافی می باشد. لازم به توضیح است که تمامی سونوگرافی های مرکز به جهت بررسی دقیق تر به صورت واژینال انجام می شود. تمامی سونوگرافی های مورد نیاز جهت بررسی شرایط تخمدانی و رحمی بیمارانی که در سیکل های درمان ناباروری هستند، سونوگرافی های بررسی ساک و قلب جنینی و  نیز سونوگرافی های بررسی مشکلات رحمی و تخمدانی در این قسمت انجام می شود. این بخش همچنین دارای اتاق رختکن و بخش انتظار نیز می باشد.

 

مشاوره (طبقه اول)

در بخش مشاوره، ماماهای دلسوز و پر تلاش کلینیک پاسخگوی تمامی سوالات شما به صورت حضوری و آنلاین (از طریق پیام رسان های روبیکا و واتس اپ) در ساعات اداری می باشند.

 

بخش پذیرش اتاق عمل (طبقه همکف)

مراجعینی که نوبت عمل دارند، صبح همان روز با مراجعه به پذیرش طبقه همکف بایستی روند اداری پیش از بستری را طی کنند. همچنین ارائه صورت حساب به درخواست فرد و اعلام هزینه های عمل نیز در این بخش انجام می شود.

 

متخصصین مرکز درمان نوین 

 

راهنمای مراجعین

 جهت گرفتن نوبت می توانید در ساعات اداری با شماره ی ۳۸۸۲۵۸۷۰ ۰۵۱ تماس بگیرید.

به همراه داشتن تمامی سوابق درمانی گذشته زوجین در رابطه با ناباروری و شناسنامه زوجین در روز مراجعه الزامی است.

جهت انجام سونوگرافی واژینال، مثانه باید خالی باشد.

هنگام اولین مراجعه، در بیشتر مواقع آزمایش اسپرموگرام از همسر گرفته می شود. لذا بهتر است در زمان مراجعه ۳ تا ۵ روز از آخرین نزدیکی و انزال گذشته باشد.