این داستان:

بعد از دوازده سال انتظار

اگر روزی دلسرد میشدم و اون مسیر سخت رو ادامه نمیدادم، الان حسرت داشتن اولاد رو داشتم.
اینجا همیشه امید هست

من دوازده سال انواع درمان ها و داروها رو برای بچه دار شدن امتحان کردم. حتی چندین سال قبل به مرکز [] مشهد هم مراجعه ای داشتم و اونجا هم از دوره درمانم نتیجه ای نگرفتم. میخوام بگم خیلی تلاش زیادی برای این خواسته م داشتم. خلاصه بعد از دوبار آی یو آی ناموفق در مطب خصوصی یکی از پزشکان، بالاخره آقای دکتر [] منو به مرکز درمان ناباروری نوین معرفی کردند. البته این توضیح رو هم بدم که دلایل نازایی من جزء ۱۰ درصد علل ناشناخته نازایی بود و هیچ مشکل مشخصی وجود نداشت.

بعد از معرفی ایشون، من به مرکز نوین مراجعه کردم و وارد پروسه درمان شدم. بار اولی که اینجا آی وی اف کردم متاسفانه ناموفق بود. خیلی ناامید شدم اما باز هم دست از تلاش برنداشتم. حالا بماند که این وسط چقدر از اقوام و نزدیکان هم حرف و حدیث می شنیدم و دلشکسته تر میشدم. بعد از گذشت چندماه دوباره با عزم و اراده بیشتر به مرکز مراجعه کردم. برای بار دوم عمل پیکاپ (تخمک کشی) انجام شد و با اینکه همه توی مرکز بهم میگفتن تخمک هات کمه و احتمال تشکیل نشدن جنین هست، اما توکل به خدا کردم و ادامه دادم. در کمال ناباروری دو بسته جنین برای من تشکیل شد!

بسته اول رو سال ۹۳ انتقال دادم و الان یک دختر ۹ ساله دارم. بسته دوم رو هم فریز کردم و سال گذشته با توکل به خدا برای سومین بار عمل انتقال رو انجام دادم و الان یک پسر یازده ماهه دارم. خدا را شکر می کنم که دوتا فرزند سالم و صالح به زندگی ما هدیه کرد.

میخواستم بگم من واقعا داشتن این دو فرزندم رو مدیون تلاش دکترهای دلسوز، مهربان و مجرب مرکز شما هستم. اگر روزی دلسرد میشدم و اون مسیر سخت رو ادامه نمیدادم، الان حسرت داشتن اولاد رو داشتم. خدارو هزاران بار شاکرم که طعم شیرینِ داشتنِ فرزند رو به من و همسرم عطا کرد و هرروز برای عزیزانی که به مرکز شما و بقیه مراکز درمانی مراجعه می کنن، دعا میکنم. به حقِ همین ماهِ عزیز، انشالله همه از درمانشون نتیجه بگیرند و طعم پدر و مادر شدن رو بچشند.

با تعریف کردن داستانم میخواستم به تک تک شما عزیزان بگم به خدا توکل کنید و مسیر درمان رو ادامه بدید. در کنار این تلاشتون هم فقط مثبت فکر کنید و بدونید صد در صد نتیجه میگیرید اگر خدا بخواهد.

advanced divider
حالا ما آماده‌ایم تا داستان شمارو بشنویم